Strona główna » Regulamin
Kategorie
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Regulamin


Regulamin

1. Właścicielem sklepu internetowego www.OnyxArtHurt.pl jest firma:

    OnyxArt Piotr Padowski
    ul. Przemysłowa 21
    84-207 Koleczkowo
    NIP: 499 019 74 39
    REGON: 2220642857
    zarejestrowany w EDG nr. 73697
    przez Prezydenta Miasta Gdyni

Adres do korespondencji - główny magazyn - zwroty:

   OnyxArt Piotr Padowski
   ul. Przemysłowa 21
   84-207 Koleczkowo


    email: sklep@onyxart.pl
    tel: +48 531 641 128

2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż przez internet, od 20 sierpnia 2011 r. 
3. Po finalizacji zamówienia otrzymują Państwo email z danymi do przelewu oraz kwotą do zapłaty.
4. Prosimy o wpłatę należnej kwoty do 10 dni od daty zakupu. Po 14 dniach likwidujemy zamówienie oraz przyszłe zamówienia będą realizowane po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie.
5 Jeżeli chcesz otrzymać Fakturę VAT, prosimy o zaznaczenie tej opcji i podanie niezbędnych informacji w Formularzu Zamówień.
6. Firma zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia oraz likwidacji konta klienta w przypadku gdy zostały podane nieprawidłowe dane podczas rejestracji konta (dotyczy danych adresowych oraz numeru telefonu).
7. Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto.
8. Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki.
9. Sklep www.OnyxArtHurt.pl nie udostępnia danych swoich klientów osobom trzecim. Wszystkie dane osobowe klientów wykorzystywane są tylko w procesie realizacji zlecenia, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 833).

Możliwe formy płatności

1. W sklepie możliwe jest zapłacenie za zamówienie w następujący sposób:

* przelew bankowy w walucie PLN lub EUR,
* płatność przelewy24.pl - szybkie płatności w internecie,
* płatność kartami kredytowymi,
* płatność poprzez system PayPall,
* płatność przy odbiorze u kuriera lub poczty polskiej,

Wysyłka

1. Towar wysyłam do 48 godzin po zaksięgowaniu należności na naszym koncie od poniedziałku do piątku za pośrednictwem Poczty Polskiej , firmy kurierskiej  lub firmy INPOST.
2. Wszystkie nasze produkty są bardzo dobrze zabezpieczone w paczkę lub kopertę bąbelkową.
3. Paczki oraz koperty bębelkowe wysyłane firmą kurierską  lub Pocztą Polską jako przesyłki POLECONE, co daje nam możliwość odnalezienia ich w razie niedoręczenia - w przypadku, gdy przesyłka nie zostanie dostarczona, reklamację możemy składać po 14 dniach od daty wysłania (przy przesyłkach wysyłanych poza teren Polski, okres ten wydłuża się do 30 dni). Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zwracamy koszt zakupionego towaru. Oraz przesyłki wysyłane Pocztą Polską NIEREJESTROWANE , brak możliwości śledzenia przesyłki oraz BRAK UBEZPIECZENIA przesyłki .
4. Przy zamówieniach powyżej kwoty 500 PLN my pokrywamy koszt transportu- dotyczy zamówień wysyłanych na teren Polski.
5. Jeżeli Klient wybierze jako formę dostawy przesyłkę pobraniową i nie odbierze jej, przy następnych transakcjach nie będzie miał możliwości wyboru tej formy przesyłki.
6. Ubezpieczenie przesyłek:
    - jeżeli przesyłka wysłana jest za pośrednictwem firmy Kurierskiej - jest ona ubezpieczona na 100% swojej wartości,    
    - jeżeli przesyłka wysłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką POLECONĄ - jest ona ubezpieczona do kwoty 114 zł (zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej).
    - jeżeli przesyłka wysłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką NIEREJESTROWANĄ - brak ubezpieczenia i brak odszkodowania .
7. Koszt przesyłki:
   - informacje zamieszczone są na stronie Koszt i czas dostawy.

Zwroty

1. Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny, w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia. 
2. Zwroty zakupionych towarów przyjmowane są pod warunkiem, że nie były używane, są dostarczone w komplecie wraz z dokumentem zakupu oraz z wypełnionym formularzem zwrotu- 
LINK do pobrania formularza
3. Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto w terminie do 7 dni roboczych.
4. Koszty zwrotów ponosi kupujący.


Reklamacja

1. Klient ma prawo do reklamowania zakupionego towaru.
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu- prosimy o dokładne oglądniecie przesyłki, czy nie nosi oznak otwierania lub uszkodzeń, jeżeli tak to należy sporządzić protokół reklamacyjny w obecności osoby dostarczającej.
3. Reklamacja ilościowa otrzymanego zamówienia ( niezgodność otrzymanej przesyłki w stosunku do złożonego zamówienia )- o tym fakcie Klient powinien niezwłocznie nas powiadomić drogą emailową lub telefoniczną, nie później niż 5 dni od otrzymania zamówienia.
4. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, na podstawie informacji przekazanej przez Klienta oraz zdjęć zrobionych przed spakowaniem zamówienia.
5. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
6. Do każdej reklamacji niezbędne jest dołączenie dowodu zakupu: paragonu lub faktury VAT wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym - 
LINK do pobrania formularza 

UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby !!!
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.

 Polityka cookie

Cookie jest małym plikiem składającym się z liter i cyfr, który zostaje załadowany na komputer lub inne urządzenie (np. dysk twardy komputera, telefon) podczas wizyty na stronie internetowej. Pozwala on na rozpoznanie użytkownika i pomaga stronie internetowej zapamiętać jego preferencje (np. wybrany język) tak by użytkownik nie musiał ustawiać swoich preferencji za każdym razem, kiedy korzysta z danej strony internetowej. Większość stron internetowych używa plików cookie.

Mechanizm Cookies w sklepie  NIE JEST WYKORZYSTYWANY do pozyskiwania jakichkolwiek informacji o użytkownikach serwisu ani ich śledzenia . Pliki Cookies stosowane w serwisie  nie przechowują żadnych danych osobowych ani innych informacji zebranych od użytkowników.

Jak ta strona internetowa używa Cookie i jak wykorzystuje gromadzone informacje ?

Typy cookie używane w sklepie:
  • Cookie związane z daną sesją. Tymczasowe cookie, które istnieją na komputerze tylko podczas przebywania na danej stronie internetowej (a dokładniej do czasu zamknięcia przeglądarki). Pozwalają stronom sklepu zapamiętać co wybrali klienci na poprzedniej stronie, aby uniknąć ponownego wpisywania informacji.
  • Informacje o ruchu na stronie. Tego typu cookie jest używane do dostarczania ważnych informacji o ruchu na stronach oraz sposobie w jaki odwiedzający ją wykorzystują. Do zbierania tych danych używane sa narzedzia Google Analytics. Te pliki cookie służą wyłącznie do zbierania statystyk dotyczących ruchu na stronie.
Usuwanie plików cookies
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (np Firefox, Internet Explorer) domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.

Na naszej stronie pliki cookie nie zbierają danych osobowych, pozwalających na personalną identyfikację użytkownika.

 

Polityka prywatności:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w szczególności z Ogólnym Rozporządzeniem, celem zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych, osobie której dane dotyczą należy przede wszystkim podać informacje dotyczące przetwarzania jej danych osobowych określone w art. 13 lub 14 RODO - w zależności od tego, czy zostały one pozyskane bezpośrednio od osoby której dane dotyczą, czy też z innych źródeł.

Administrator danych osobowych:
OnyxArt Piotr Padowski ul. Przemysłowa 21 84-207 Koleczkowo, kontakt z wyznaczonym Inspektorem Danych Osobowych: OnyxArt Piotr Padowski ul.Przemysłowa 21 84-207 Koleczkowo lub email: admin@onyxarthurt.pl

Przetwarzanie:
Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią.

  • umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania ze sklepu, w tym dokonywania transakcji,
  • zakładania i zarządzania kontem lub kontami, oraz zapewnienia obsługi konta, transakcji i rozwiązywania problemów technicznych,
  • obsługi reklamacji,
  • obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy), kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług,
  • przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych,
  • zapewnienie obsługi usług płatniczych,
  • monitorowanie Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników np. wyszukiwania słów kluczowych, zamieszczania ofert, przeprowadzenia badań i analiz, między innymi pod kątem funkcjonalności sklepu internetowego, poprawy działania usług czy oszacowania głównych zainteresowań i potrzeb odwiedzających,
  • organizacja programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział,
  • prowadzenie analiz statystycznych,
Zgodę na przetwarzanie danych osobowych (np. wypisanie się z biuletynu), oraz ich poprawę, możesz dokonać po Zalogowaniu się w Panelu Klienta . Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe dopóki nie wycofasz zgody.

Jakie dane osobowe wymagamy:
  • adres płatnika, adres dostawy, adres email, login, hasło, telefon oraz informacji o firmie i jej adresie (w przypadku konta dla firm).
Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy, a w konsekwencji nie będziesz mógł korzystać z zakupów sklepie.

Prawa Klienta:
Gwarantujemy spełnienie wszystkich praw Klienta wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Czas przechowywania danych osobowych:
Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:
  • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
  • zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
  • statystycznych i archiwizacyjnych,
Przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów marketingowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej.

ZABRANIA SIĘ KOPIOWANIA JAKICHKOLWIEK INFORMACJI ORAZ ZDJĘĆ ZAWARTYCH W TYM SERWISIE.

 

DZIĘKUJEMY I ZAPRASZAMY DO SKLEPU.
ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW.

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu