Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...
Wyszukaj kolor
» Zwroty, reklamacje

Zwroty, reklamacje


Zwroty

1. Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny, w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia. 
2. Zwroty zakupionych towarów przyjmowane są pod warunkiem, że nie były używane, są dostarczone w komplecie wraz z dokumentem zakupu oraz z wypełnionym formularzem zwrotu-
LINK do pobrania formularza
3. Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto w terminie do 7 dni roboczych.
4. Koszty zwrotów ponosi kupujący.


Reklamacja

1. Klient ma prawo do reklamowania zakupionego towaru.
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu- prosimy o dokładne oglądniecie przesyłki, czy nie nosi oznak otwierania lub uszkodzeń, jeżeli tak to należy sporządzić protokół reklamacyjny w obecności osoby dostarczającej.
3. Reklamacja ilościowa otrzymanego zamówienia ( niezgodność otrzymanej przesyłki w stosunku do złożonego zamówienia )- o tym fakcie Klient powinien niezwłocznie nas powiadomić drogą emailową lub telefoniczną, nie później niż 5 dni od otrzymania zamówienia.
4. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, na podstawie informacji przekazanej przez Klienta oraz zdjęć zrobionych przed spakowaniem zamówienia.
5. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
6. Do każdej reklamacji niezbędne jest dołączenie dowodu zakupu: paragonu lub faktury VAT wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym -
LINK do pobrania formularza
Przejdź do strony głównej
Strefa Klienta
O firmie
DIY - porady